تمبرهای ایران

تمبرهای ایران

خرید-فروش-مشاوره-آموزش تمبرهای ایرانی و خارجی و سکه و اسکناس
تمبرهای ایران

تمبرهای ایران

خرید-فروش-مشاوره-آموزش تمبرهای ایرانی و خارجی و سکه و اسکناس

تمبر مشترک ایران-هند و ...

سلام

در روزهای پایانی سال 1396 دو تمبر منتشر و توزیع شد و قرار هست تمبر شهید محسن حججی که در شهریور ماه چاپ شده بود و در اثر اعتراضات مجموعه داران بر تصویر فرد داعشی بر روی تمبر توزیع نشده بود نیز بزودی توزیع شود.

نخستین تمبر ، تمبر مشترک ایران و هند بود که در قالب یک مینی شیت به قیمت اسمی 24000 ریال و تیراژ 113000 سری در چاپخانه غدیر تهران منتشر شده است. نکته جالب این تمبر چاپ دوباره تمبر مشترک ایران و هند هست که قبلا در سال 1383 آنرا دیده بودیم.

دومین تمبر، تمبر جشن جهانی نوروز در قالب یک مینی شیت با پرچم تمام کشورهای برگزار کننده جشن نوروز می باشد که در تمامی این سالها چاپ شده است. این تمبر به ارزش اسمی 12000 ریال در تیراژ 113000 سری در چاپخانه غدیر تهران منتشر و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

تمبر یادبود شهید محسن حججی که در شهریور ماه  چاپ شده بود و به دلیل اعتراض مجموعه داران تمبر به قرار گرفتن تصویر یک داعشی بر روی تمبر توزیعش متوقف شده بود نیز با تاخیر در دسترس علاقمندان قرار گرفت. این تمبر با ارزش اسمی 12000 ریال در یک قطعه با تیراژ 113000 سری در قالب اوراق 16 عددی در چاپخانه غدیر تهران چاپ شده است.

در وب سایت ما ( www.abtinstamp.com ) امکان خرید آنلاین تمبرها و مشاهده تمبرهای بیشتر وجود دارد.

برای دسترسی بیشتر اکانت فیسبوک من در اختیار شماست: www.facebook.com/AbtinStamp

 علاقمندان برای تهیه با شماره ۰۹۱۲۱۵۹۹۲۱۳ امین شکرریز تماس بگیرند یا به آدرس a_shekarriz@yahoo.com ایمیل بزنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد