تمبرهای ایران

تمبرهای ایران

خرید-فروش-مشاوره-آموزش تمبرهای ایرانی و خارجی و سکه و اسکناس
تمبرهای ایران

تمبرهای ایران

خرید-فروش-مشاوره-آموزش تمبرهای ایرانی و خارجی و سکه و اسکناس

انتشار تمبرهای یادگاری روز درختکاری، روز کودک و همکاری اکو جدید

با سلام خدمت دوستان و علاقمندان تمبر


پس از مدتها و در حالیکه در سال 92 فقط 6 سری تمبر (یادگاری و اختصاصی) چاپ شده است، سه سری تمبر جدید چاپ و روانه بازار شده است.


1- تمبر روز درختکاری که با تاریخ 1391 بر روی تمبر چاپ شده و البته در تاریخ 5 آذر منتشر شده است، در یک قطعه با قیمت 3000 ریال و تیراژ 200 هزار سری در چاپخانه غدیر چاپ شده است.


2- تمبر روز جهانی کودک که در یک قطعه به ابعاد 32*44 میلیمتر و ارزش هر سری 4500 ریال با تیراژ 200،000 سری و با استفاده تصویر کودک علاقمند به جمع آوری تمبر است منتشر شده است . شایان ذکر است این طرح توسط آقای صراف زادگان و با استفاده از تکنیک گرافیک کامپیوتری طراحی و اجرا شده و ورق های این تمبر همانند تمبر سربازان گمنام 16 عددی است.


3- تمبر بزرگداشت دو دهه گسترش همکاری سازمان اکو که بمناسبت بیست و یکمین نشست وزاری خارجه سازمان اکو منتشر شده است، در یک قطعه به ابعاد  44 *32 میلیمتر و ارزش هر سری 4500 ریال با تیراژ 200،000 سری و  با استفاده از آرم سازمان اکو، نقشه کشورهای عضو با محوریت فعالیتهای حمل و نقل ریلی و جاده ای بین کشورهای عضو  در ورق های 42 عددی منتشر شده است. این طرح توسط آقای دهقان و با استفاده از تکنیک گرافیک کامپیوتری طراحی و اجرا شده است.



در وب سایت ما ( www.abtinstamp.com ) امکان خرید آنلاین تمبرها و مشاهده تمبرهای بیشتر وجود دارد.

برای دسترسی بیشتر اکانت فیسبوک من در اختیار شماست: www.facebook.com/AbtinStamp

 علاقمندان برای تهیه با شماره ۰۹۱۲۱۵۹۹۲۱۳ امین شکرریز تماس بگیرند یا به آدرس a_shekarriz@yahoo.com ایمیل بزنند.