تمبرهای ایران

تمبرهای ایران

خرید-فروش-مشاوره-آموزش تمبرهای ایرانی و خارجی و سکه و اسکناس
تمبرهای ایران

تمبرهای ایران

خرید-فروش-مشاوره-آموزش تمبرهای ایرانی و خارجی و سکه و اسکناس

انتشار تمبرهای جدید از سری جاری پستی پل بزرگ

سلام


با گذشت نزدیک به یکسال و نیم از انتشار آخرین تمبر سری پستی پل بزرگ که سری شانزدهم پستی محسوب می شد و انتشار تمبرهای پل کوچک بعداز آن و انتشار سری پستی الفباء، در هفته گذشته تعداد سه قطعه تمبر از این سری که ظاهراً جا مانده بوده (!) چاپ و در باجه های پستی توزیع شده است. این سه قطعه در ارقام 250، 300 و 400 ریالی و در تیراژ یک میلیون قطعه ای منتشر شده است. احتمالا با کم بودن تیراژ آن و نبودن تمبرهای پستی در باجه ها این تمبرها به سرعت مصرف شود و از نظر ارزشمندی سریع رشد پیدا نماید. این تمبرها در اوراق 48 عددی در چاپخانه غدیر تهران منتشر شده است.


علاقمندان باید تا پایان سال منتظر انتشار حدود 5 تمبر یادگاری باشند. ظاهراً تمبر یادگاری نوروز 1393 در مینی شیت زیبا به قیمت 15000 ریال آماده چاپ می باشد. با آمدن دولت تدبیر و امید، ممکن است تمبرها با تم های خاص نظیر حیات وحش و گل و طبیعت بیشتر منتشر شود مانند سالهای 80 و 81 و 82. باید منتظر بود و دید.




در وب سایت ما ( www.abtinstamp.com ) امکان خرید آنلاین تمبرها و مشاهده تمبرهای بیشتر وجود دارد.


برای دسترسی بیشتر اکانت فیسبوک من در اختیار شماست: www.facebook.com/AbtinStamp


 علاقمندان برای تهیه با شماره ۰۹۱۲۱۵۹۹۲۱۳ امین شکرریز تماس بگیرند یا به آدرس a_shekarriz@yahoo.com ایمیل بزنند.

 


انتشار نخستین تمبر از سری جاری پستی جدید با نام الفباء

سلام

نخستین تمبر از سری جدید جاری پستی جمهوری اسلامی که سری هجدهم رسمی محسوب می شود منتشر شد. در این سری جدید قرار است تمامی حروف الفبای فارسی به منظور ایجاد علاقه و انگیزه در میان دانش آموزان بر روی تمبر نقش ببندد. البته قرار بود این طرح در قالب تمبر یادگاری اجرا شود که ظاهرا مسئولان پست ترجیح داده اند در سری جاری پستی این طرح را اجرا کنند.

به هر تقدیر نخستین تمبر از این سری با حرف چ با قیمت 30000 ریال در اوراق 90 عددی در چاپخانه غدیر تهران منتشر شده است. از تیراژ این تمبر اطلاعی در دست نیست و اینکه چرا از حرف چ شروع شده است! ممکن است برای این باشد که شما تشویق شوید با خرید این تمبر به دیدن فیلم چ آقای حاتمی کیا بروید.

معمولاً اولین تمبرهای سری های جاری به دلیل مشخص نبودن برنامه و کاغذ و اینها تبدیل به واریته می شود بنابراین علاقمندان می توانند روی تمبر سرمایه گذاری کنند تا بعدا به نحو مناسبی از آن بهره ببرند.



در وب سایت ما ( www.abtinstamp.com ) امکان خرید آنلاین تمبرها و مشاهده تمبرهای بیشتر وجود دارد.

برای دسترسی بیشتر اکانت فیسبوک من در اختیار شماست: www.facebook.com/AbtinStamp

 علاقمندان برای تهیه با شماره ۰۹۱۲۱۵۹۹۲۱۳ امین شکرریز تماس بگیرند یا به آدرس a_shekarriz@yahoo.com ایمیل بزنند.